У гімназії відбулася педагогічна дискусія «Адаптація учнів 5-х класів до навчання у школі ІІ ступеня»

Мета : Об’єднати педагогічний колектив у обговоренні визначеної теми, проаналізувати ступінь психологічної комфортності учнів у нових умовах, навча-льні досягнення школярів за І семестр навчального року, співпрацю з батьками п’я-тикласників, виокремити проблемні питання, виробити загальні поради для вчите-лів-предметників, класних керівників 5-х класів, вчителів-класоводів 4-х класів, учнів, батьків щодо ефективної взаємодії і оптимальної організації навчально-ви-ховного процесу в період адаптації до нових умов.

З визначеного питання дискутували: вчителі початкових класів Манжула С.О., Литвиненко С.М., Драбчук О.В., класні керівники 5-х класів Маркітан Л.В., Калюжна Т.М., вчителі-предметники Радомська Т.О., Гугля Л.А., Шерстюк В.І., психолог Горулько В.І., заступники директора гімназії Костюк Т.М., Донець А.В., Лавриненко О.О.

В ході дискусії було зазначено, що колективи п’ятикласників сформовані, дружні, учні виявляють пізнавальний інтерес до навчання, активні на уроках та в позаурочній діяльності, з батьками підтримується тісна взаємодія.

Зменшення якості навчання у І семестрі поточного року (особливо у 5-Б класі) під-тверджує, що адаптаційний період триває та потребує особливої педагогічної уваги і підтримки.

Учасниками дискусії сформульовано конкретні поради-рекомендації:

1. Для вчителів початкових класів – більше приділяти уваги формуванню в учнів навиків звуко-буквенного аналізу слів, умінню розв’язувати матема-тичні задачі з поясненням тощо.

2. Для вчителів-предметників – організувати відвідування уроків в 4-х класах, з метою ознайомлення з особливостями програмних вимог початкової освіти. Постійно працювати над реалізацією особистісного потенціалу учнів, що формується з урахуванням їх здібностей, інтересів, потреб, мотивації, можли-востей і досвіду.

3. Класним керівникам 5-х класів - формувати класне самоврядування відпо-відно до виховної системи КТС, запровадженої в гімназії.

Разом з батьками п’ятикласників постійно підтримувати партнерство у оптимальному навчально-виховному процесі.

4. Всім вчителям в своїй педагогічній діяльності керуватись науковими осно-вами знань про психологічні особливості дітей відповідного шкільного віку і неухильно дотримуватись педагогічної етики.

Адміністрація гімназії.

/Files/images/2020/schen/P1270001.JPG/Files/images/2020/schen/P1270004.JPG/Files/images/2020/schen/P1270006.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ПОЛОГІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ«ОСНОВА» ПОЛОГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛОГІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

Запорізька область, м. Пологи, вул. Щаслива, 83/МТС,2

Тел.:(06165) 50006, 23815

e-mail: pologyschool3@gmail.com

Дата останньої зміни 05 Квітня 2024

Цей сайт безкоштовний!