Дистанційні технології навчання під час локдауну.
Головною метою освітньої діяльності української школи є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства. Досягти даної мети можна, забезпечивши високий рівень якості освіти. Проте у 2020-2021 навчальному році це завдання ускладнюється умовами карантинних обмежень, під час яких педагоги повинні організовувати освітній процес згідно з вимогами Головного державного санітарного лікаря та рекомендаціями МОН України. Отже, на час локдауну з 11 по 22 січня, гімназія перейшла на дистанційні технології навчання. Вчителями активно застосовується сучасна система відеоконференцзв’язку – Zoom.
На фото-фрагментах – дистанційні уроки вчителів початкової школи: Бельбас Л.М. у 4-Б класі, Колової Н.В. у 4-А класі, Рябко О.С. у 3-А класі «Логіка. Загальне поняття», «Робота «живого комп’ютера «людини», С.О. Манжули у 2-Б класі – українська мова, Драбчук О.В. у 1- А класі «Тварини в літературних і музичних творах та живописі», Осипович Є.І. у 1- Б класі «Додаємо та віднімаємо числа», Гришко Т.І. у 3-Б класі «Ланцюг живлення».
Інтерактивні та інноваційно-технічні уроки вчителів Маркітан Л.В. у 6-Б класі « Творчість І. Жиленко», Горулько В.І. у 9-Б класі « Машинобудування світу», Степури Н.В. у 11-Б класі «Опорно-рухова система людини», Глух Н.В. у 5-А класі «Музика у мультиплікації», Онищук Ю.О. у 7-Б класі «Види дизайну», у 9-х класах «Види і жанри кінематографу», Борисової О.О. у 5-Б класі « Листівки ручного виготовлення», Бадло Н.Г. у 7-Б класі «Рівнобедре ний трикутник та його властивості», вчителів англійської мови Радомської Т.О. та Поди Н.І. «Граматика», Турубар А.О. у 3-Б класі «Шкільні предмети», Матвієнко Ю.А. у 8-А класі «Програмування», Браженко Ю.В. у 9-Б класі «Хімічні реакції», вчителів фізкультури Капітонова П.В., Малачинського В.В., вчителя-логопеда Галич В.Г. « Корекційна педагогіка» та інших педагогів гімназії.
Цікаво, змістовно, інноваційно проходять онлайн-уроки під час локдауну. Та педагоги і учні чекають очних зустрічей і сподіваються на продовження освітнього процесу у офлайн-режимі.
Методична рада гімназії
Коментарi