Освітній процес другого семестру набирає прискореного темпу
Освітній процес другого семестру набирає прискореного темпу. Після локдауну особливим є «живе очне навчання». Відвідані уроки свідчать про позитивний настрій учнів і вчителів результативно працювати та здобувати цікаві знання.
Учні четвертих класів, засвоюючи програмовий матеріал початкової школи, готуються до навчання у школі ІІ ступеня. Допомагають їм здолати цей шлях досвідчені педагоги Колова Н.В. і Бельбас Л.М. Вчителі-предмет-ники Бадло Н.Г. та Землянухіна Т.О. побували в 4-х класах на уроках мате-матики, української мови, щоб познайомитись з майбутніми п’ятикласника-ми та сприяти подальшій позитивній адаптації освітнього процесу.
Геометрія – складна наука і просторово уявити об’ємні фігури не кожен відразу зможе. А ось урок у 5- Б класі з вчителькою Шерстюк В.І., здається, розкрив учням усі секрети побудови куба та піраміди.
Учні 7-А класу на інтегрованому уроці «Задачі на відсотки у математиці та хімії», який підготували і провели вчителі Бадло Н.Г. та Браженко Ю.В., навчилися розбиратися у тонкощах питання та використовувати набуті знання і уміння у життєвих ситуаціях.
Зворушливо і цікаво пройшов урок зарубіжної літератури у 7-Б класі. Вивчаючи « Пісню пісень» Ш. Алейхема вчителька Тоцька О.П. змоделю-вала роботу учнів інноваційно і креативно.
Дякую, колеги за професіоналізм та бажання вдосконалювати освітній процес інноваціями.
Лавриненко О.О., заступник директора з НМР.
Коментарi